Víz – ti hogy álltok? Megisszátok a napi ajánlott mennyiséget?

Víz – ti hogy álltok? Megisszátok a napi ajánlott mennyiséget?

Víz – isszuk is, meg nem is!

A legtöbb kollégánk nagyon rendes, és odafigyel és elfogyasztja a napi ajánlott folyadékmennyiséget. De ahogy fodrásznak jó frizurája, és cipésznek jó cipője nincs, úgy az egészséges termékekkel foglalkozó kollégák között is van 2-3 “puputeve” aki szinte alig iszik nemhogy vizet, de szinte semmilyen folyadékot.

  • “Nem érzem, hogy szomjas vagyok!”
  • “Elfelejtem!”
  • “Nem szeretem a vizet!”

A kifogások sora végtelen. Ha azonban ízesített vizet iszunk, talán könnyebben elérjük a napi 1,5-2 liternyi fogyasztást. Itt, nem a bolti ízesített és édesített üdítőitalokra gondolunk, hanem az otthon is elkészíthető, kedvünk szerint ízesíthető vizekre.

Íme néhány példa, ami nemcsak a folyadékfogyasztáshoz járul hozzá, de még szervezetünk egészségének is jót tesz.

IMMUNERŐSÍTŐ – EMÉSZTÉST SEGÍTŐ

2 1.

GYULLADÁSCSÖKKENTŐ – MÉREGTELENÍTŐ

3 4

SÚLY- ÉS CUKORKONTROLL

5 6 7

ALACSONY VÉRNYOMÁS

9 8

ANYAGCSERE GYORSÍTÓ

10 11

VITAMIN- ÉS ANTIOXIDÁNS FORRÁS

12 13

SZERINTÜNK A LEGFINOMABB

14

 

“Víz!
Se ízed nincs, se zamatod, nem lehet meghatározni téged, megízlelnek,
anélkül, hogy megismernének. Nem szükséges vagy az életben:
maga az élet vagy.”
                                                   (Saint-Exupéry)

Érdekességek Kiemelt